личный блог Pandemonium →
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80893.jpg)
С помощью уникальных автомобилей, Sony хочет продемонстрировать свою новую линейку музыкальных систем Xplod.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80894.jpg)
"Потребители хотят подключать музыку своим путем, мы же в свою очередь предлагаем различные варианты по очень привлекательным ценам" поясняет Mike Kahn, директор мобильной электроники аудио отдела Sony Electronics.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80895.jpg)
Головные устройства, колонки, сабвуферы и усилители Sony Xplod, были установлены в пяти различных транспортных средствах.
Corpala представляет из себя классический "Шевроле Импала" 63года выпуска, НО построен он полность на базе нового Корветта.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80897.jpg)
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80896.jpg)
“Проект Corpala был разработан вокруг простого концепции: подчеркнуть линии классического мускул-кара, включая самую современную техническую начинку” сказал владелец Christian Prusia.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80898.jpg)
В целом, работа по автомобилю заняла 18месяцев и 3000 с лишним часов, а также совместных усилий нескольких ведущих магазинов.
Результат, потрясающее сочетание компонентов '63 Impala и Corvette. Однако, в отличие от многих шоу-каров, Corpala является надежным повседневным автомобилем с предполагаемой максимальной скоростью в 189 миль в час, определенно заставляет задуматься)
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80899.jpg)
Автомобиль дебютировал на Grand National Roadster Show и сразу же забрал домой главный трофей.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80902.jpg)
Теперь получает золото на каждом автомобильном показе который посещает. Для полных деталей относительно того как проходила постройка автомобиля, советую посетить сайт, благодаря которому и была написана эта статья.
Corpala
И напоследок спэки этого чуда)
Audio/Video: Xplōd XAV-W1 double-din DVD player with 6.95-inch motorized TFT active matrix LCD touch-screen monitor and AM/FM tuner; two XM-GTR2022 amplifiers; one XM-GTR600 amplifier; one XS-HF137 component speaker set; one XS-HF167 component speaker set; two XS-LD107P5 subwoofers; two XVM-H65 6.5-inch LCD monitors; and one XA-110IP iPod interface adapter. Custom installation by Hear No Evil (Salem, Oregon).
Body/Paint: Subtle modified body with all seams removed, including custom one-piece rear bumper with dual exhaust openings; recessed ’70 Camaro taillights; two-piece front bumper with PIAA driving lights, HID and Halogen headlights; custom engine bay; custom-mixed PPG Silver Star body/chassis paint; PPG Dark Charcoal Star drivetrain components and red canvas top. Body and prep performed by Eckert’s Rod and Custom (Molalla, Oregon) and Ben’s Custom Pain (Oregon City, Oregon), plating by Star Bright Chrome Plating (Oregon City, Oregon).
Interior: Narrowed seats; custom instrument panel with Auto Meter gauges; C5 manual shifter and e-brake lever; power windows and keyless entry system; Intro Wheels “Retro” steering wheel; drop-down LCD monitors in the headliner; Rolls-Royce blood-red leather upholstery; and PPG charcoal, silver and red paint. Built by Jim Griffin’s (Bend, Oregon).
Engine: 2007 Chevrolet LS7 built by Eckert’s Rod and Custom, with a Magnuson MP122 intercooled supercharger, Turn Key Engine Supply wiring harness and computer, LG Motorsports pro long-tube headers, 3-inch pipes; two QTP Screamer mufflers and four chrome tips, and C5 six-speed manual transmission.
Chassis/Suspension: The first all-Corvette chassis, custom built by Torque Industries (Portland, Oregon), a division of Eckert’s Rod and Custom. C5 Corvette components with Vette Brakes Products (St. Petersburg, Florida); custom, weighted monoleaf springs and CXtreme suspension system; QA1 shocks; front and rear C5 sway bars; and Baer 14-inch drilled/slotted rotors with six-piston MonoBlock Extreme calipers
Wheels/Tires: Custom, one-off Intro (20x11-inch, rear; 18x9-inch, front) Toyo Proxes T1R (305/30R20, rear; 255/35R18, front)
Ай красава=)
63 Impala шоу-кар Sony Corpala
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80893.jpg)
С помощью уникальных автомобилей, Sony хочет продемонстрировать свою новую линейку музыкальных систем Xplod.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80894.jpg)
"Потребители хотят подключать музыку своим путем, мы же в свою очередь предлагаем различные варианты по очень привлекательным ценам" поясняет Mike Kahn, директор мобильной электроники аудио отдела Sony Electronics.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80895.jpg)
Головные устройства, колонки, сабвуферы и усилители Sony Xplod, были установлены в пяти различных транспортных средствах.
Corpala представляет из себя классический "Шевроле Импала" 63года выпуска, НО построен он полность на базе нового Корветта.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80897.jpg)
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80896.jpg)
“Проект Corpala был разработан вокруг простого концепции: подчеркнуть линии классического мускул-кара, включая самую современную техническую начинку” сказал владелец Christian Prusia.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80898.jpg)
В целом, работа по автомобилю заняла 18месяцев и 3000 с лишним часов, а также совместных усилий нескольких ведущих магазинов.
Результат, потрясающее сочетание компонентов '63 Impala и Corvette. Однако, в отличие от многих шоу-каров, Corpala является надежным повседневным автомобилем с предполагаемой максимальной скоростью в 189 миль в час, определенно заставляет задуматься)
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80899.jpg)
Автомобиль дебютировал на Grand National Roadster Show и сразу же забрал домой главный трофей.
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80902.jpg)
Теперь получает золото на каждом автомобильном показе который посещает. Для полных деталей относительно того как проходила постройка автомобиля, советую посетить сайт, благодаря которому и была написана эта статья.
Corpala
И напоследок спэки этого чуда)
Audio/Video: Xplōd XAV-W1 double-din DVD player with 6.95-inch motorized TFT active matrix LCD touch-screen monitor and AM/FM tuner; two XM-GTR2022 amplifiers; one XM-GTR600 amplifier; one XS-HF137 component speaker set; one XS-HF167 component speaker set; two XS-LD107P5 subwoofers; two XVM-H65 6.5-inch LCD monitors; and one XA-110IP iPod interface adapter. Custom installation by Hear No Evil (Salem, Oregon).
Body/Paint: Subtle modified body with all seams removed, including custom one-piece rear bumper with dual exhaust openings; recessed ’70 Camaro taillights; two-piece front bumper with PIAA driving lights, HID and Halogen headlights; custom engine bay; custom-mixed PPG Silver Star body/chassis paint; PPG Dark Charcoal Star drivetrain components and red canvas top. Body and prep performed by Eckert’s Rod and Custom (Molalla, Oregon) and Ben’s Custom Pain (Oregon City, Oregon), plating by Star Bright Chrome Plating (Oregon City, Oregon).
Interior: Narrowed seats; custom instrument panel with Auto Meter gauges; C5 manual shifter and e-brake lever; power windows and keyless entry system; Intro Wheels “Retro” steering wheel; drop-down LCD monitors in the headliner; Rolls-Royce blood-red leather upholstery; and PPG charcoal, silver and red paint. Built by Jim Griffin’s (Bend, Oregon).
Engine: 2007 Chevrolet LS7 built by Eckert’s Rod and Custom, with a Magnuson MP122 intercooled supercharger, Turn Key Engine Supply wiring harness and computer, LG Motorsports pro long-tube headers, 3-inch pipes; two QTP Screamer mufflers and four chrome tips, and C5 six-speed manual transmission.
Chassis/Suspension: The first all-Corvette chassis, custom built by Torque Industries (Portland, Oregon), a division of Eckert’s Rod and Custom. C5 Corvette components with Vette Brakes Products (St. Petersburg, Florida); custom, weighted monoleaf springs and CXtreme suspension system; QA1 shocks; front and rear C5 sway bars; and Baer 14-inch drilled/slotted rotors with six-piston MonoBlock Extreme calipers
Wheels/Tires: Custom, one-off Intro (20x11-inch, rear; 18x9-inch, front) Toyo Proxes T1R (305/30R20, rear; 255/35R18, front)
Ай красава=)
![](https://smotra.ru/data/img/users_imgs/7392/sm_users_img-80903.jpg)
3 October 2010 в 04:19
Elvis has left the building
28 March 2019 в 21:07
Iron Knight - endgame
27 March 2019 в 02:49
Записки стретресера или лопнул коллектор
28 February 2019 в 20:31
62.Заезд Lexus IS250 AT6 XE20 vs Toyota Camry 2.5 USA
27 February 2019 в 12:52
AUDI TT или причём тут ProService
17 February 2019 в 04:11
Только авторизованные смотровчане имеют возможность добавлять комментарии.
Зарегистрируйтесь или войдите.