личный блог BoostedBoris →
Мы уже видели пару фотографий этого автомобиля, но конкретной информации о нем не было. Наконец-то Хонда рассказала нам про суть этого чуда. HSV-010 будет соревноватся в категории SuperGT которая начнется в мае. Каковы её шансы?
3.4л V8
496 лс
392нм
1100 кг
Honda HSV-010 GT
Specifications and performance characteristics
Length x Width x Height (m): 4.675 x 2.000 x (not disclosed)
Wheelbase (m): 2.700
Vehicle weight (kg): 1,100 or more
Engine name: HR10EG
Configuration: Liquid-cooled, naturally aspirated, longitudinal V8
V angle (°): 90
Valve train: Gear-driven DOHC: 2 intake and 2 exhaust valves per cylinder
Displacement (cm3): 3,397
Bore x stroke (mm): 93.0 x 62.5
Compression ratio: (Not disclosed)
Maximum output: 500 or more
Maximum torque(N•m): 392 or more
Throttle control system: Mechanical
Fuel supply system: Programmed fuel injection system (Honda PGM-FI)
Fuel: Lead-free premium gasoline
Lubrication: Dry sump
Transmission mechanism: Constant mesh
Transmission shifting method: Steering paddle shifter
Steering system mechanism: Rack and pinion system with electric power steering (EPS)
Tyres: Front 330/40R18, Rear 330/45R17
Brake type and mechanism: Hydraulic ventilated disc system
Suspension system: Double wishbone
Stabilizer: Torsion bar
Посмотрите, машина позволяет водителю ехать с закрытыми глазами!
Honda подтвердила HSV-010
Мы уже видели пару фотографий этого автомобиля, но конкретной информации о нем не было. Наконец-то Хонда рассказала нам про суть этого чуда. HSV-010 будет соревноватся в категории SuperGT которая начнется в мае. Каковы её шансы?
3.4л V8
496 лс
392нм
1100 кг
Honda HSV-010 GT
Specifications and performance characteristics
Length x Width x Height (m): 4.675 x 2.000 x (not disclosed)
Wheelbase (m): 2.700
Vehicle weight (kg): 1,100 or more
Engine name: HR10EG
Configuration: Liquid-cooled, naturally aspirated, longitudinal V8
V angle (°): 90
Valve train: Gear-driven DOHC: 2 intake and 2 exhaust valves per cylinder
Displacement (cm3): 3,397
Bore x stroke (mm): 93.0 x 62.5
Compression ratio: (Not disclosed)
Maximum output: 500 or more
Maximum torque(N•m): 392 or more
Throttle control system: Mechanical
Fuel supply system: Programmed fuel injection system (Honda PGM-FI)
Fuel: Lead-free premium gasoline
Lubrication: Dry sump
Transmission mechanism: Constant mesh
Transmission shifting method: Steering paddle shifter
Steering system mechanism: Rack and pinion system with electric power steering (EPS)
Tyres: Front 330/40R18, Rear 330/45R17
Brake type and mechanism: Hydraulic ventilated disc system
Suspension system: Double wishbone
Stabilizer: Torsion bar
Посмотрите, машина позволяет водителю ехать с закрытыми глазами!
18 January 2010 в 23:09
Elvis has left the building
28 March 2019 в 21:07
Iron Knight - endgame
27 March 2019 в 02:49
Записки стретресера или лопнул коллектор
28 February 2019 в 20:31
62.Заезд Lexus IS250 AT6 XE20 vs Toyota Camry 2.5 USA
27 February 2019 в 12:52
AUDI TT или причём тут ProService
17 February 2019 в 04:11
Только авторизованные смотровчане имеют возможность добавлять комментарии.
Зарегистрируйтесь или войдите.